Selasa, 18 November 2008

Mawar Hitam

gua tulis cerita nih tahun 1996 masa gua tingkatan 2..bukan cerita sastera agung extra vaganza tapi cuma cerita biasa-biasa yang gua saje rasa nak tulis..kisahnya dah siap lama sebenarnya dari tahun 1996 tapi bakinya tersimpan dalam otak gua sejak sekian lama sebab gua belom tulis-tulis keluar lagi..nak diikutkan semua cerita dalam nih (3 jer pon) dah siap lama cuma belom dihabiskan tulis..well..daripada membazir jer gua simpan terlonggok bawah katil,gua taip dalam blog untuk kongsi dengan sesaper yang sudi nak baca..jadi gua tambah satu lagi novel baru dalam nih,Mawar Hitam..asalnya dulu gua guna black rose tapi gua tukar kepada mawar hitam sebab,entah..mungkin gua rasa ia lebih cantik dalam bahasa melayu memandangkan gua memang tulis ceritanya dalam bahasa melayu..

Tiada ulasan: